0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 λόγοι για να αξιοποιήσεις το Google My Business

Google My Business

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google.

Aυτή η πλατφόρμα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να ελέγχουν τον τρόπο εμφάνισης της επιχείρησής σας στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google.

Μια τοπική καταχώριση στο Google My Business, θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδα της επιχείρησης σου, τις θετικές online κριτικές και τις αλληλεπιδράσεις με νέους πελάτες!

Η ικανότητα του Google My Business να ενσωματώνει τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης στη στρατηγική Digital Marketing είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για όλες τις τοπικές επιχειρήσεις.

Ένα από τα πρώτα μέρη που επισκέπτονται οι πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στο διαδίκτυο είναι μια σελίδα αναζήτησης στο Google.

Σύμφωνα με τη Google το 46% όλων των αναζητήσεων έχουν τοπική πρόθεση.

Επίσης η τοποθεσία της επιχείρησης είναι η βασική πληροφορία που αναζητούν οι χρήστες τοπικές αναζητήσεις.

Αυτά τα στοιχεία δείχνουν απλώς πόσο μπορεί να ωφεληθεί η καταχώριση της επιχείρησής σας στο GMB .

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε σε αυτά τα οφέλη της διασύνδεσης της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο με την Google!

Google My Business


Ενίσχυση online παρουσίας


Με απλά λόγια, η χρήση του Google My Business βελτιώνει την προβολή της επιχείρησής σου στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google.

Πολλές ιστοσελίδες που εμπεριέχουν τοπικούς καταλόγους αναζήτησης ή συγκεντρωτικά στοιχεία δεδομένων βασίζονται στη Google για τις πληροφορίες της επιχείρησής σου.

Συμπληρώνοντας το επιχειρηματικό σου προφίλ στο GMB , αυξάνεις τις πιθανότητές εμφάνισης της επιχείρησης σου σε αυτές τις ιστοσελίδες.

Διάβασε Επίσης:
SEM vs SEO: Ποια είναι η βέλτιστη στρατηγική Digital Marketing ;

Επίσης, τροφοδοτείς ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου απευθείας στη Google, γεγονός που σας καθιστά πιο “προσβάσιμους’ όταν κάποιος κάνει μια αναζήτηση.

Διασφάλιση σταθερότητας


Μέσα από την πλατφόρμα Google My Business εισάγεις απευθείας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου στη # 1 μηχανή αναζήτησης στον κόσμο (Google).

Επομένως η τοπική καταχώριση σου εκεί εγγυάται την ακρίβεια των πληροφοριών της επιχείρησής σου στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Google My Business

Εάν μεταφέρεις ποτέ την επιχείρησή σου σε μια νέα τοποθεσία ή αλλάξεις αριθμούς τηλεφώνου, μπορείς να ενημερώσεις τα στοιχεία σου με λίγα μόνο click, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες σου μπορούν να σε βρουν άμεσα!

Η χρήση του Google My Business επιτρέπει επίσης την ενημέρωση του ωραρίου λειτουργίας της επιχείρησής σου.

Οι καταναλωτές επιζητούν την άμεση ικανοποίηση των αναγκών τους και ένα κρίσιμο κομμάτι αφορά την διαθεσιμότητα επικοινωνίας/επίσκεψης στο κατάστημα σου.

Το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να προβάλλεις στο διαδίκτυο ότι το κατάστημα είναι ανοιχτό όταν στην πραγματικότητα είναι κλειστό.

Αυτός είναι ο… ευκολότερος τρόπος κακής εξυπηρέτησης, σύγχυσης και απώλειας πελατών.

Τελικά, αυτή η ενημερωτική “συνέπεια” είναι ανεκτίμητη για να βεβαιωθείς ότι οι πελάτες επικοινωνούν μαζί σου την κατάλληλη στιγμή και μπορούν να ικανοποιήσουν άμεσα τις ανάγκες τους.

Θετική πρώτη εντύπωση


Η Google επινόησε τον όρο “micro-moment” που εκφράζει τη χρονική στιγμή που ένας καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει για να πάει σε ένα κατάστημα ή να αγοράσει.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Με απλά λόγια, όταν ο καταναλωτής έχει ανάγκη θα αγνοήσει το πόσο “αφοσιωμένος” είναι σε ένα brand για να λύσει το πρόβλημα του το συντομότερο δυνατό.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Digital Branding και πως να το αξιοποιήσεις σωστά

Ακόμη κι αν αυτό προϋποθέτει την αγορά προϊόντων από τους ανταγωνιστές μιας επιχείρησης, στην οποία είναι “παραδοσιακά” πελάτης.

Η τοπική καταχώρισή στο Google My Business “εκμεταλλεύεται” αυτή τη δυνατότητα, δημιουργώντας μια θετική πρώτη εντύπωση για τον καταναλωτή, που έρχεται πρώτη φορά σε επαφή με το brand σου.

social media

“Ανεβάζοντας” φωτογραφίες και video στο προφίλ σας στο Google My Business, δίνεις τα κατάλληλα ερεθίσματα στους καταναλωτές για να αγοράσουν από την επιχείρηση σου.

Εξέτασε το ενδεχόμενο να ανεβάζεις φωτογραφίες και video από:

  • Τα προϊόντα σου
  • Την ομάδα σου
  • Την τοποθεσία της επιχείρησής (εάν έχεις φυσικό κατάστημα)
  • Παρεχόμενες υπηρεσίες (εάν παρέχεις υπηρεσίες)
  • Μαρτυρίες/κριτικές πελατών

Αυτό το περιεχόμενο σίγουρα θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις την πρώτη εντύπωση που χρειάζεσαι για να πραγματοποιήσεις την πώληση.

Κατά κανόνα, θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 5-10 φωτογραφίες και video για… αρχή.

Στη συνέχεια σου συνιστούμε να “ανεβάζεις” 3-5 φωτογραφίες ή video κάθε μήνα.

Όσο περισσότερο διαδραστικό περιεχόμενο έχεις, τόσο το καλύτερο!

Αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων


Μια καταχώριση στο Google My Business μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της επιχείρησης σου.

Σύμφωνα με την Google, με μια καταχώριση στο GMB, οι επιχειρήσεις έχουν 70% περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν τοπικούς επισκέπτες από τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης!

Google My Business

Τα πολλαπλά βήματα επαλήθευσης που πρέπει να ολοκληρώσει κάθε επιχείρηση πριν εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις δημιουργούν εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών.

Ως εκ τούτου, είναι πιθανό να δείς σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

Έχοντας εμφανιστεί σε τοπικές αναζητήσεις, η ιστοσελίδα σου πρέπει να αξιοποιήσει την ευκαιρία… “φορτώνοντας” γρήγορα.

Αν η ιστοσελίδα σου αργεί να “φορτώσει”, λάβε μέτρα για να μειώσεις το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες περιμένοντας να δουν τα προϊόντα σου.

Διάβασε Επίσης:
Δημιουργία σελίδας Facebook: Πρόβαλε την επιχείρησή σου

Ενίσχυση αξιοπιστίας


Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις ανά… δευτερόλεπτο με βάση την ικανότητά σου να ικανοποιείς τις ανάγκες τους, χρειάζεσαι θετικές online κριτικές.

Το Google My Business επιτρέπει στους πελάτες σου να σας αφήνουν κριτικές στη Google οι οποίες εμφανίζονται σε μια αναζήτηση.

Εάν παρέχεις μια ποιοτική εμπειρία στον πελάτη, τότε αυτές οι κριτικές πρέπει να είναι θετικές (τέσσερα ή πέντε αστέρια).

Στην πραγματικότητα, το 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές.

Ωστόσο, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ανησυχούν, επειδή πιστεύουν ότι ζητώντας κριτικές θα προσελκύσουν και δυσαρεστημένους πελάτες, οι οποίοι θα κάνουν αρνητικά σχόλια.

Είναι σημαντικό να κατανοήσεις ότι ακόμη και οι αρνητικές κριτικές μπορούν να εκφράσουν τον επαγγελματισμό και τις προσπάθειες σου να βελτιώσεις την αγοραστική εμπειρία των πελατών σου.

Το πιο σημαντικό είναι να απαντήσεις σε κάθε κριτική, είτε θετική είτε αρνητική.

Με αυτό τον τρόπο θα ενισχύσεις άμεσα την αξιοπιστία της επιχείρησης σου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω